Skip to main content

موتور برق cc9000 با افزایش 2 کیلوواتی قدرت، استانداردهای جدیدی را تعریف می‌کند

شرکت گرین پاور موفق به ارایه بزرگترین موتور گازسوز تک سیلندر با حجم 550 سی سی در بازار موتور برق گردید که موتور برق گازسوز مدل CC9000-NG/LPG با استفاده از این موتور گازسوز پر قدرت، در حال حاضر قوی ترین موتور برق گازسوز تک سیلندر در بازار جهانی می باشد.

توان حداکثر این موتور برق با گاز شهری7.5 کیلوات و با گاز مایع 8.5 کیلوات می باشد.

موتور گازی cc9000 با دسترسی به گاز شهری امکان تولید برق اضطراری را برای مصرف‌کنندگان تجاری و خانگی ایجاد می‌کند.
همچنین نشانگر دیجیتال سه کاره متصل به این موتور، امکان نظارت بر خروجی برق دستگاه بهنگام تعمیرات و نگهداری دوره‌ای را ایجاد کرده و امکان بررسی ولتاژ فرکانس و ساعات کارکرد در هر لحظه توسط این موتور گازسوز وجود دارد.
امکان انتخاب سوخت موردنیاز NG یا LPG بر روی پنل این دستگاه وجود داشته و مصرف‌کننده را از اتصال هرگونه تغییر یا تبدیلی بی‌نیاز می‌کند.
7000وات، ماکزیمم توان این دستگاه با گاز شهری بوده و 7500 ماکزیمم توان این موتورگازسوز با گاز مایع است.
توان فعالیت مداوم به مدت 6 الی 8 ساعت از ویژگی‌های خاص این محصول بوده که با استفاده از گاز شهری NG و یا یک کپسوول LPG امکان پذیر است.
صنایع نیروگاهی پایا انرژی سبز (گرین‌پاور ایران) با 15 سال تجربه در زمینه واردات و تولید موتور برق، اولین شرکت ارائه کننده گارانتی و خدمات پس از فروش شرکتی به موتور برق و ژنراتور در ایران محسوب می‌شود، لذا معرفی محصول CC9000 در جهت حمایت از مصرف‌کننده و کسب‌وکارهای خردو کلان برای تامین برق موردنیاز می‌تواند یک اقدام اساسی در جهت رشد و بالندگی و افزایش رفاه عمومی قلمداد شود.
چنانکه موتور برق گازی cc9000 با بکارگیری در محیط‌های خانگی چون ویلاها، خانه‌ها و آپارتمان‌های مسکونی و کسب‌وکارهایی چون فروشگاه‌‌ها، رستوران‌ها و کارگاه‌های تولیدی کوچک از بروز قطعی برق جلوگیری کرده و حس روانی مثبتی را برای مصرف‌کنندگان خانگی و تجاری کوچک ایجاد می‌کند.

رونمایی از cc9000
رونمایی از cc9000

ویژگی‌های اصلی

• گازسوز است
• با گاز شهری و گاز مایع، سازگار است
• دارای باطری خشک 12 ولت 15 آمپر بوده و استارت الکتریکی جزو ویژگی‌های این موتور برق گازی به شمار می‌آید.
• کاهش نوسانات الکتریکی با رگولاتور ولتاژ اتوماتیک امکان‌پذیر بوده و این دستگاه مجهز به نمایشگر ساعت کارکرد است که جهت بازدیدهای دوره‌ای به کار می‌رود.
• کاهش ارتعاشات با لرزه‌گیر در موتور برق گازسوز CC9000 یکی دیگر از ویژگی‌های چشم‌گیر این دستگاه به شمار می‌آید.
• جلوگیری از استارت دستگاه به هنگام کمبود روغن توسط سیستم محافظ روغن انجام می‌شود.
• میزان صدای فعالیت این موتور برق گاز سوز از فاصله 7 متری قابل شنیدن است.

فراتر از یک موتور برق؛ بررسی ویژگی‌ها و مزایای فنی CC9000

بکارگیری آسان؛ دسترسی راحت به گاز شهری؛ پایین بودن میزان هزینه تامین انرژی نسبت به هزینه پرداختی برق شهری؛ اقتصادی بودن نسبت به دستگاه مشابه بنزین سوز؛ امنیت بالا و حذف خطرات نگهداری بنزین؛ طول عمر بالا و دوام آن و ویژگی‌های زیست محیطی برتر آن چون تمیزی و عاری از دود و بو جزو مزایای قابل مطرح این موتور گازسوز به شمار می‌رود.

با رونمایی از موتور برق گازسوز CC9000، محدودیت‌های توان موتورهای برق گازسوز شکسته شد و حالا کاربران می‌توانند از این محصول قدرتمند برای تامین برق یو پی اس‌های 7000 واتی نیز استفاده کنند. این بدان معناست که رنج وسیع‌تری از تجهیزات برقی و الکترونیکی را می‌توان با اطمینان خاطر به این موتور برق متصل کرد.

موتورهای گازسوز نقش مهمی در تولید برق دارند و مانع از ایجاد نامنی روانی در بین اقشار مختلف جامعه می‌شوند. در واقع، ساختمان‌های مسکونی و کسب‌وکارهای کوچک با بکارگیری موتورهای برق گازسوز منجر به حفظ آسایش و حتی پررونق‌شدن کسب‌وکارشان می‌شوند.

از این رو رونمایی از محصول CC9000 اقدامی برد – برد برای جامعه است و شرکت گرین پاور سعی دارد تا با معرفی این محصول، سهمی در حفظ آرامش و آسایش کاربران خانگی و تجاری برق داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

راهنمای خرید موتور برق مناسب رستوران ها و کافه به صورت جامع
راهنمای خرید موتور برق مناسب پروژه های ساختمانی
دلایل کم و زیاد شدن ولتاژ موتور برق چیست؟
معرفی بزرگترین ژنراتورهای برق جهان
معرفی کوچکترین موتور برق جهان
راهنمای خرید موتور برق مناسب برای مراکز بهداشتی درمانی