Skip to main content

تکنولوژی گرین پاور

نوآوری مهمترین چشم انداز ماست. ما به خود می بالیم که با ارائه مداوم محصولات و پیشرفت‌های جدید و نوآورانه، نیازهای مشتریان خود را پیش‌بینی می‌کنیم. در گرین پاور، ما افتخار می کنیم که مهندسان ما با «دیدن دورترین افق‌ها» فناوری‌هایی که فردا را به امروز می‌آورند، ارائه می کنند.

CO Shield® – فناوری خاموش شدن خودکار مونوکسید کربن

محافظت قدرتمند در برابر خطرات مونوکسید کربن.

گازی بی رنگ، بی بو، بی مزه و سمی است. مونوکسید کربن که به عنوان CO نیز شناخته می شود.

تمام موتورهای احتراق داخلی دی‌اکسید کربن (CO) تولید می‌کنند، از جمله موتورهای استفاده شده در ژنراتورهای ما. به همین دلیل، توصیه می‌شود که ژنراتورهای ما همیشه در مکان‌هایی با وسعت و تهویه مناسب و دور از ساختمان‌های مسکونی قرار گیرند، تا جلوی هر گونه خطر ناشی از انتشار گازهای CO و سایر گازهای مضر را بگیرند. اگرچه ژنراتورهای ما با سیستم‌های ایمنی مجهز شده‌اند، اما برای اطمینان کامل، همیشه توصیه می‌شود که در فضای باز و دور از افراد و ساختمان‌ها از آنها استفاده شود.

گرین پاور با معرفی ویژگی جدید به نام CO Shield، به نظارت بر تجمع مونوکسید کربن (CO) می‌پردازد، مونوکسید کربن یک گاز سمی است که توسط اگزوز موتور در زمان کار ژنراتور تولید می‌شود. ما از مشتریان خود می‌خواهیم به یاد داشته باشند که هیچ ویژگی ژنراتوری نمی‌تواند جایگزین روش‌های عملیاتی ایمن شود.

هنگامی که سطوح ناایمنی از افزایش گاز CO را تشخیص داده می شود، هشدار LED CO Shield قرمز می‌شود تا به شما بگوید که سطوح خطرناک مونوکسید کربن وجود دارد و ژنراتور خاموش می‌شود. سنسور UL برای آزمایش خودکار طراحی شده است و دارای حداقل یک دهه دوام می‌باشد.

ژنراتورها باید فقط در مکان‌های با تهویه مناسب و با فضای باز استفاده شوند. برای ایمنی، اجازه ندهید دود اگزوز موتور از طریق پنجره‌ها، درها، دریچه‌ها یا منافذ دیگر وارد یک منطقه محدود شود.

ایمنی

 همیشه اولویت اصلی گرین پاور بوده است. فناوری CO Shield تنها یک نمونه از این است که چگونه گرین پاور همیشه کار می کند تا ویژگی‌های پیشرفته و نوآورانه‌ای را برای شما به ارمغان بیاورد.

CO Shield جایگزینی برای اقدامات ایمن یا زنگ هشدار مونوکسید کربن در محیط داخلی نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایمنی ژنراتور و خطرات مونوکسید کربن، به www.takeyourgeneratoroutside.com مراجعه کنید و حتماً به دنبال CO Shield در ژنراتور باشید.

موتور برق های دوگانه سوز

موتوربرق خود را از جعبه بیرون آورید و به گاز شهری یا مایع متصل کرده و استفاده کنید.

فناوری دوگانه سوز گرین پاور این امکان را فراهم می کند که با موتوربرق خود را به و به گاز شهری یا مایع متصل کنید. جابجایی بین منابع سوخت ایمن و ساده است و به شما امکان می دهد بهترین سوخت را برای نیازهای خود انتخاب کنید. زندگی خود را با گزینه های نوآورانه برای تجربه ای پاک تر و آسان تر پیش ببرید.

چه در مواقع اضطراری برای وسایل ضروری خانه از موتور برق استفاده می کنید، چه از یک سفر کمپینگ آخر هفته لذت می برید، یا از موتور برق دوگانه سوز در آخرین پروژه خود استفاده کنید، فناوری دوگانه سوز به شما امکان می دهد منبع سوختی را انتخاب کنید که بهترین کاربرد را برای شما دارد.

فناوری دوگانه سوز به شما امکان می دهد ایمن ترین و مؤثرترین گزینه سوخت را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

بنزین به راحتی در دسترس است و منبع سوختی است که به راحتی قابل حمل است.

گاز مایع ارزان تر از بنزین است و ممکن است در مواقع اضطراری که بنزین کمبود دارد به راحتی به دست آید. با این حال، به سادگی بنزین قابل حمل نیست.

گاز مایع ماندگاری طولانی تری دارد و برای مدت طولانی تری نسبت به بنزین در انبار پایدار می ماند، که در هنگام قطعی برق برای شما مفید واقع شود. همچنین پروپان دوستدار محیط زیست است و منبع سوخت پاکتری نسبت به بنزین است.

ما درک می کنیم که شما در موقعیت های مختلف به منابع سوخت متفاوتی نیاز دارید.

کنترل – فناوری دوگانه سوز به شما امکان می دهد گاز شهری یا مایع را برای تغذیه موتور برق خود انتخاب کنید.

راحتی – گرین پاور جابجایی بین منابع سوخت را آسان می کند.

انتخاب – با انتخاب بهترین منبع سوخت برای نیازهای خود، ژنراتور خود را راه اندازی کنید.

ایمنی – بین سوخت‌ها با خیال آسوده جابه‌جا شوید، زیرا تنها یک منبع سوخت مجاز است در یک زمان کار کند.

پشتیبانی گرین پاور – فناوری دوگانه سوز به عنوان بخشی از گارانتی شرکت گرین پاور پشتیبانی می شود که شامل پشتیبانی فنی رایگان مادام العمر توسط متخصصان حرفه ای است.

استارت از راه دور بی سیم

موتور برق خود را از فاصله 7 متری روشن و خاموش کنید.

این فناوری مجهز به یک کنترل از راه دور بی سیم است که موتور برق شما را به راحتی روشن و خاموش می کند.

چه در مواقع اضطراری برای وسایل ضروری خانه از موتور برق استفاده می کنید، چه از یک سفر کمپینگ آخر هفته لذت می برید، یا از موتور برق دوگانه سوز در آخرین پروژه خود استفاده کنید، فناوری کنترل از راه دور راحتی خیال را برای شما به ارمغان می آورد.

اکنون می توانید موتوربرق گرین پاور خود را از فاصله 7 متری با فشار دادن یک دکمه روشن و خاموش کنید.

تکنولوژی راه‌اندازی از راه دور بی‌سیم به کاربر اجازه می‌دهد تا از دو کنترل از راه دور برای یک ژنراتور استفاده کند. ژنراتورهای مجهز به این تکنولوژی دارای ویژگی دکمه تنظیم بی‌سیم می‌باشند که به کاربر امکان می‌دهد ریموت‌ها را با ژنراتور همگام‌سازی یا بازنشانی کند.

برای استفاده از ویژگی راه‌اندازی از راه دور بی‌سیم، لطفاً اطمینان حاصل کنید که ژنراتور شما روی یک سطح صاف و هموار قرار دارد و همه بارهای الکتریکی از ژنراتور جدا شده‌اند.

ابتدا شیر سوخت را باز کرده و باتری را فعال کنید. سپس، دکمه “START” را روی صفحه کنترل از راه دور بی‌سیم فشار داده و رها کنید تا ژنراتور خود را راه اندازی کنید.

فناوری استارت از راه دور بی‌سیم گرین پاور با یک ویژگی ایمنی تجهیز شده است که تقریباً 15 ثانیه بعد از استارت انرژی الکتریکی را به جریان می اندازد. این ویژگی کاربردی از آسیب دیدن ژنراتور در صورت رها شدن تصادفی بارهای الکتریکی در هنگام راه‌اندازی موتور جلوگیری می کند.

ژنراتور خود را به سادگی و بر اساس نیازهای خود کنترل کنید. با فناوری استارت بی‌سیم گرین پاور، تأمین برق برای زندگی‌تان به راحتی بیشتری از همیشه خواهد بود.

اتصال – دستورالعمل های از پیش برنامه‌ریزی شده به شما کمک می‌کند تا به سرعت و به راحتی موتور برق خود را کنترل کنید.

راحتی – داشتن یک کنترل از راه دور برای کنترل موتور برق در دستان شما، همراه با امکان استفاده از حداکثر دو کنترل از راه دور با یک ژنراتور.

کنترل – توانایی روشن و خاموش کردن ژنراتور از فاصله 7 متری.

ایمنی – ویژگی تأخیر 15 ثانیه‌ای در حالت استارت برای جلوگیری از آسیب به ژنراتور.

پشتیبانی گرین پاور – فناوری دوگانه سوز به عنوان بخشی از گارانتی شرکت گرین پاور پشتیبانی می شود که شامل پشتیبانی فنی رایگان مادام العمر توسط متخصصان حرفه ای است.